14 januari 2022

Directeur Zandvoort Marketing kondigt vertrek aan

Na bijna 14 jaar heeft Lana Lemmens, directeur Zandvoort Marketing, aangegeven per 1 mei 2022 haar functie neer te leggen. Met haar vakkennis, enthousiasme en betrokkenheid heeft Lana Lemmens aan de basis gestaan van een nieuwe organisatie en daarmee een nieuwe manier van ‘vermarkten’ van de badplaats Zandvoort.

In 2008 werd het toenmalige VVV Zuid-Kennemerland in Zandvoort nieuw leven ingeblazen door marketingmanager Ferry Verbrugge met Lana Lemmens aan zijn zijde. Nadat de transitie was voltooid nam Lana het stokje alleen over en onder haar leiding is de organisatie in 2016 getransformeerd naar een moderne marketingorganisatie.

Al die jaren heeft Lemmens zich met hart en ziel ingezet voor het ‘merk’ Zandvoort. Maar na 14 jaar geeft zij aan dat ze toe is aan een nieuwe uitdaging. Lana zelf over haar vertrek: “Zandvoort Marketing is ‘mijn kindje’ en het is best gek om daar afstand van te gaan nemen. Maar tegelijkertijd is het goed zo. Goed voor de organisatie maar ook goed voor mijzelf. Tijd voor een volgende stap. Wat die volgende stap gaat zijn? Ik zit vol met ideeën. De komende maanden ga ik hier invulling aan geven op dezelfde energieke wijze zoals ik dat voor Zandvoort Marketing heb gedaan.

Deel dit: